poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Sama siebie pytaj...

Uwielbiam słuchać Janusza Radka a to jest jedna z moich ulubionych piosenek.


...
Ciemną nocą w lesie stała,
ciemną nocą stanął świat,
Gdy się przezeń przedzierała
kroczył ciemny, pusty wrzask
Choć na pamięć znała drogę,
każdy zapach każdy krzak,
to jej stopy całkiem bose
innej ścieżki pragną

Sama siebie pytaj, siebie, tak dokładnie,
czego chcesz od życia, siebie pytaj zawsze

sama, pytaj siebie sama,
sama siebie pytaj, sama

Nikt nie szukał, nikt nie znalazł
każdy się na takich zna
Gdy się w lesie gubi, zaraz
krzyczą: po co sama szła?
Choć na pamięć znała drogę,
trudno się jej dziwić, że
jej ciekawe stopy bose
innej ścieżki pragną

Sama siebie pytaj, siebie, tak dokładnie,
czego chcesz od życia, siebie pytaj zawsze...

8 komentarzy:

  1. slysze ja po raz pierwszy i zrobila na mnie duze wrazenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło się jej słucha.Wysłałam Ci mejla ale jeśli go nie dostaniesz to napisz mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wiadomości, a wysyłasz na pewno na adres: lejdi.ana@onet.pl?

      Usuń
  3. Witam moją parę wymiankową :)) Tak sobie siedzę przeglądam Twoje posty i normalnie słów mi brak, Twoje hafty są obłędne!!!!! Podziwiam Twoją cierpliwość do tych portretów ja wolę mniejsze motywy, żeby szybciej widzieć efekt :)) Zdolna z Ciebie Kobitka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam polską muzykę, ale tego nigdy nie słyszałam. Super tekst. Dziękuję za chwilę relaksu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Posłuchałam sobie jeszcze kilku kawałków i powiem tak: na kolana powaliła mnie piosenka: "Ja jestem wamp". Jest super, trochę mi przypomina mój ulubiony kawałek Kaczmarskiego "Katarzyna II". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...