poniedziałek, 9 lipca 2012

Zapach róży

Miałam przyjemność brać udział w Wymiance pachnącej różami organizowanej przez Sylwię z bloga Uroczysko Luny :)
Moją parą wymiankową była Agnieszka z AgapeArt.

Oto co dostałam od Agnieszki, której jeszcze raz bardzo dziękuję:

  bransoletkę i dwie pary kolczyków do komletu


 piękne kolczyki sutaszowe


 świeczuszkę w pięknym różanym drewienku


 przydasie hafciarskie: białą kanwę, mulinki, czerwoną nić, koraliki i igły


oraz herbatki i słodkości:)
tutaj zdjęcie zbiorcze, niestety czekoladka nie jest na zdjęciu uwieczniona ponieważ w tym czasie leżakowała sobie w lodówce, nie przetrwała tych upałów i w opakowaniu znajdowała się w stanie ciekłym:)


A co ja przygotowałam dla Agnieszki?

 haftowany obrazek z literką A w środku:)




 taki ozdobnik:)

















karteczka
















i wszystko razem:)

Dziękuję Sylwi za zorganizowanie tak pięknej wymianki, bardzo się cieszę, że mogła brać w niej udział bo przecież róże to jedne z moich ukochanych kwiatów (drugie to hortensje :-) )
©

16 komentarzy:

  1. wspaniałe prezenty sobie przygotowałyście, kocham haftowane róże

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, nabieram ochoty, żeby wziąć udział w takich wymiankach. ;-)Wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty super ,chyba troszkę " zazdraszczam" Dzięki za odwiedziny i miłe słowa pa...pa...Buziaki...)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się obdarowałyście, wszystko pięknie dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. He he he ja tak jak Promyk mogłabym napisać, bo naprawdę zrobiłyście sobie z Agnieszką urocze paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka, gratuluję prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje udanej wymianki:)) pozdrawiam słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet dostałaś z wymianki.Teraz latem mozna sobie pozwolić na takie kolorowe ozdoby.Ślicznie to wygląda na kobiecie.Twoja ''wymiankowa''też się ucieszy z prezentu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na to,że miałyście bardzo udaną wymiankę. Piękne przedmioty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prezeny!! Muszę się zapisać na jakąś wymiankę, bo też chcę takie:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, jaka cudowna wymianka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna wymianka:) Posyłam serdecznie i słoneczne pozdrowienia-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo szczęśliwa jako organizatorka czytając takie posty na blogach:) bo dla mnie jest bardzo ważne podczas wymianki zadowolenie osób biorących w niej udział:) Cudowności zrobiłaś i dostałaś:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kolejną wymiankę już za chwil parę;) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne obfotografowałaś nasze prezenciki :)
    mój aparat niestety nie oddaje uroku prac. Mam nadzieje, że nie będziesz zła że użyczę sobie zdjęcia u siebie na blogu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...