piątek, 17 maja 2013

I kolejna puszka


Niektóre z zakupionych drewienek już pomalowałam:)
teraz czekają na ozdobienie.
A w międzyczasie okleiłam sobie puszkę
to już kolejna...


boki okleiłam bawełnianą koronką i czarnymi ozdobnymi taśmami


i kilka zbliżeń



oczywiście lnianej różyczki z perełką nie mogło zabraknąćJ

 tutaj tył puszki



  i na koniec...
mała ptaszynka


w domu znalazłam jeszcze dwie puszki ale nie wiem czy je pomalować czy okleić..
muszę się zastanowić :)

♥.•**•♥♥•**•.♥Pozdrawiam♥.•**•♥♥•**•.♥

31 komentarzy:

  1. Prześliczna puszka. :) Jak wszystkie zresztą. :) Te czarne taśmy pasują idealnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję popracować nad pudełkiem, ale jak widzę takie cuda jak u ciebie, to zaczynam wątpić w swoje umiejętności...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne a patrząc na to co wyszło do tej pory to te kolejne puszki oklej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę żebyś okleiła następne puszki , ślicznie ci one wychodzą , można ci ich zazdrościć i może komuś sprezentujesz .
    Ale cudeńko ,,

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja,,gustownie,pięknie i precyzyjnie !!!serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje puszki są fantastyczne , takie eleganckie i romantyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna pucha:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, jaka piękniusia!!!:) cudo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Twoje puszki to mistrzostwo świata!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana mistrzostwo:)jakże pięknie sie wkomponuje w tło a i element łaczacy w postaci różyczki zespoli Twoje zasoby pięknych rzeczy:) czekam na zbiorowe zdjecie choć kilku z nich:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu dużo pisać! czy okleisz czy pomalujesz to i tak spod Twoich rączek cudo wyjdzie :). Obłędne są !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczek nigdy dość...Piękne takie w naszym stylu....Cieplutkie buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  13. Lniana różyczka z perełką to prawie Twój znak rozpoznawczy :) Pięknie je robisz i do oklejanych pudełeczek świetnie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci wychodzą, niepowtarzalny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Okleić, okleić kochana...
    Twoje puszki wyglądają po prostu BAJECZNIE!
    Nie wiem, czy już Ci doniosłam, że usiłowałam zrobić taką zawijaną różę, jak Twoje..... To co wyszło nie mieści się w kanonie ładnych słów.... ;o)
    Ściskam Ciebie czule Mistrzyni lnianych, stylowych oklejanek :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje pudełka,puszki to małe dzieła sztuki!Podziwiam wszystkie Twoje robótki....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudo!!!!!!!! ja już kiedyś pytałam, ale nie znajdę się w gąszczu tych komentarzy, te różyczki robisz sama? może namówię Cię na jakiś tutorial?:) plisssssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) różyczki robię sama:)
      jak znajdę linki z tutorialami to wieczorkiem napiszę do Ciebie:-)

      Usuń
  18. wyszła bardzo pieknie i klimatycznie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. To co robisz to MISTRZOSTWO ŚWIATA brak mi słów by wyrazić swój zachwyt

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem Twojej perfekcji-pudełko-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka skrzyneczka! jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna, delikatna i taka romantyczna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna puszka!! a na drewienka czekam zniecierpliwiona:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekna, dopracowana, perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Transferkowo- jak miło:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  26. Pudełek nigdy za dużo - inspirujesz i mnie- mam takie fajne po czekoladkach( po których już nawet wspomnienie przygasło)i zrobię sobie kolejne lniane z koronkami!
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczna puszka! Jeśli kolejna, to poszukam poprzedniej :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...