wtorek, 17 grudnia 2013

Świąteczne wianki

Po bombkach i choinkach przyszedł czas na wianki.
Zrobiłam tylko trzy choć pomysłów mam jeszcze na co najmniej kilka. Na te święta już na pewno nie uda mi się ich zrealizować ale spisałam je sobie w moim "robótkowym" zeszycie i na drugi rok na pewno je zrealizuję:)

Tymczasem przedstawiam moje tegoroczne świąteczne wianki.

Wianek nr 1







Wianek nr 2







Wianek nr 3







Już nie mogę się doczekać, kiedy zawisną na wybranych przeze mnie miejscach:)

34 komentarze:

  1. Piękne wianki :) wszystkie dla Ciebie, czy na rozdanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie są u mnie ale jak Rodzinka je zobaczy to nie wiem czy choć jeden się u mnie ostanie:)

      Usuń
  2. Mistrzostwo świata, są takie dopracowane takie eleganckie jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wianki, chwytają za serducho te sznureczki z diamentami w wianku nr 3 - genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Arcydzieła,będa pięknie zdobić świateczne pomieszczenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są !A jakie pracochłonne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć nie przepadam za brokatem, to jednak wianuszki w takim wydaniu bardzo mi się podobają, zwłaszcza czerwony mnie zachwycił :) Ile trzeba mieć wyobraźni, żeby tworzyć takie śliczne ozdoby!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wyobraźni to u mnie jej nie brakuje:))) mam jej nawet aż za dużo:)

      Usuń
    2. Aniu, karteczkę od Ciebie dziś wyjęłam ze skrzynki, Już wisi na czerwonym, jutowym sznurku u powały :))) DZIĘKUJĘ!
      I niech Tak dalej będzie z Twoją wyobraźnią :)))

      Usuń
  7. Wspaniałe! Tak jak i poprzednie choinki! Nie umiałabym wybrać bo wszystkie mi się podobają :)
    Właśnie, co z nimi zrobisz Aniu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko:) ten z fioletowymi szyszkami będzie wisiał w kuchni, czerwony w salonie a ten koronkowy może w przedpokoju:)

      Usuń
  8. Wow! Piękne i bardzo dopracowane, wszystko lśni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale miałabym ciężko, gdyby mi przyszło wybierać, który najpiękniejszy! Utalentowana jesteś, Aniu, bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć sama nie przepadam za wiankami, Twoje bardzo przypadły mi do gustu...super

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne są! Trudno byłoby wybrać najpiękniejszy, bo wszystkie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są świetne w przyszłym roku tez nastawiam się na wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne!!nie wątpię że rodzinka chętnie je zabierze do siebie,są piękne:)mój faworyt to nr 1 gdyż uwielbiam takie bóstwa w prostocie ale w pełnym blasku zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, że temat znany, To moja droga poszalałaś z tymi wiankami. Nie wiem jak to zrobiłaś, ale są inne... i bardzo mi się podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne są te Twoje wianuszki zwłaszcza pierwszy. Urocze, stonowane kolory wręcz oszałamiający. A co do moich kartek, które Ci się ostatnio u mnie podobały to są niestety rozdysponowane nawet jeszcze za mało zrobiłam, ale z pewnością jakaś inna by się znalazła, więc jeśli zechcesz prześlij swój adres na maila.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale poszalałaś ,wianki i choinki super.Życzę ci spokojnych ,pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy Ty masz sny robótkowe? :) Skąd pomysły na takie piękne cuda? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze jak do Ciebie w zajrzę, to przewijam zdjęcia do góry i do dołu i znów do góry i do dołu,i powiększam i znów przewijam... przy tym wydaję z siebie głośne WOW! Och! Ach! Cudne! Śliczne! Piękne!Wspaniałe! ;)))
    Rewelacyjne są Twoje wianuszki!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak pięknie
    jak świątecznie
    jak bajkowo

    masz złote ręce!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że przepadasz za wiankami w takim samym stopniu co ja. Z ta różnicą, że Ty zrobiłaś trzy a ja tylko jeden;) Są piękne !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne te Twoje wianki!!.. Kurcze musze nauczyć się robić takie wianki, bo to na prawdę piękna dekoracja..

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu jakie one wszystkie śliczne , Oj zazdroszcze ,,

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się... w Twoich wiankach...cudowne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne wianki! Ten ostatni zachwycił mnie najbardziej, w moim ulubionym zestawie kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...