wtorek, 1 kwietnia 2014

Kartki wielkanocne

 
W tym roku postanowiłam sobie, że nie kupię żadnej świątecznej kartki...
zrobię je sama!☺
 
tak więc pokazuję dziś Wam moje pierwsze karteczki wielkanocne,
nigdy takich nie robiłam, więc nie mam wprawy...
nie są może idealne...
ale proszę o wyrozumiałość ☺
 
 
powstało 11 karteczek
 
karteczka nr 1
 
 
karteczka nr 2
 
 
karteczka nr 3

 
karteczka nr 4

 
karteczka nr 5

 
karteczka nr 6

 
karteczka nr 7

 
karteczka nr 8

 
karteczka nr 9

 
karteczka nr 10


 
karteczka nr 11

 
ciekawa jestem bardzo czy Wam się podobają...
(a jeśli TAK, to napiszcie,która najbardziej)
 
chciałybyście dostać taką karteczkę?
 
 
Pozdrawiam słonecznie

28 komentarzy:

  1. Tylko chwalić takie postanowienia !, pieknie je zrobiłaś i widac ile pracy włożyłaś w wykonanie tych karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prawdziwie świąteczno-wiosenne karteczki ! Wszystkie są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wpadłaś :) Nie będziesz już chciała kupować standardowych kartek :) A przyjaciele nie będą chcieli dostawać innych :) Ale to fajne zakręcenie. Ręcznie robione kartki się zostawia, reszta ląduje docelowo w koszu. Dla siebie wybrałabym kartkę nr 7 - fajne ptasiorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeeeeeeeeee...jak je po raz pierwszy robiłaś to ja jestem...no...może zamilknę. rewelacja. Nr 4 jest niesamowicie trójwymiarowy. Nie wiem czy to kwestia zdjęć czy tak jest naprawdę ale ma się wrażenie jakby była wypukła.
    Takie kartki dostać to czysta przyjemność.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowności, to wspaniały zwyczaj sobie zapoczatkowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka różnorodność. Wszystkie są piękne :) I o wiele bardziej wartościowe od tych kupionych, drukowanych. Beda fajną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, nie są idealne?? Hihi dobry joke przy 1 kwietnia :)
    Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ambitnie:) wielka radość dostać tak piękną pracę, w którą wysyłający włożył tak wiele pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne te karteczki w zyciu bym nie powiedziala ze nie masz wprawy wygladaja idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, ponieważ lubię koronki to wybieram trójkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, dużo ich wykonałas, mnie najbardziej urzekła nr 8 :) też myślałam żeby zrobić, fajna zabawa, ostatnio robilam dla rodzicow na rocznice, niedlugo pokarzę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! Bardzo delikatne, wiosenne kolorki, świetnie dobrane ozdoby! Od teraz to już pewnie żadnej kartki nie kupisz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana,rewelacyjnie Ci wyszły...jestem zauroczona,jak dla mnie wszystkie są prześliczne...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko co robisz jest prześliczne, więc karteczki także cudne są. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, piękne postanowienie poczyniłaś, a jego realizacja - cudna!:) Kartki są przepiękne! Zauroczyły mnie 2, 3 i 4:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz to jestem zakompleksiony Promyk. Pierwszy raz i takie arcydzieła?! Chyba zamilknę na wieki, jeśli chodzi o kartki....:( Ponieważ wymieniałyśmy się kartkami na Boże Narodzenie, liczę na karteczkę Wielkanocną: wszystkie cudne, ale najbardziej podoba mi się jedyneczka. I szóstka. I dziesiątka.:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki są boskie :) Najbardziej podoba mi się 4 chociaż wybór był bardzo trudny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre postanowienie powzięłaś, bo kartki Ci wyszły urocze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, kartki są piękne, jedyne w swoim rodzaju :) Ja sobie też zawsze obiecuję, że będę wysyłać kartki własnoręcznie zrobione, z haftem, ale z Wielkanocnymi jestem na bakier :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są, takie na bogato, urobiłaś się pewnie nad nimi, no i pewnie fantastyczny bajzel twórczy był. :) Pewnie, że każda z nas chciałabym jedną z nich od Ciebie dostać. Oko zawiesiłam na 2 i 10, może dlatego że mam ciąg na pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie one sliczne , ja bym sie cieszyla z takiej kartki

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudno uwierzyć ,że to pierwszy raz. Sama wolałabym dostać jedną taką kartę niż 10 kupionych w sklepie .Najbardziej podoba mi się pierwsza karteczka, ale reszta też jest cudna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też pytanie! Czy byśmy chciały? No ja bardzo bym chciała! I od razu bez namysłu upatrzyłam sobie karteczkę nr 3 :) Jak dla mnie jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne i takie słodkie pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne kartki. Zdolna kobietka jesteś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...