sobota, 13 grudnia 2014

Świąteczne karteczki


Jeszcze tak długiej przerwy w moim blogowaniu nie miałam...
a wszystko to spowodowane jest moją pracą zawodową, która pochłania teraz każdą moją wolną chwilę łącznie z sobotą i niedzielą.

Już myślałam, że nie dam rady w tym roku zrobić karteczek i będę zmuszona kupić gotowe.

Jednak jakoś udało mi się wygospodarować trochę czasu i tak oto powstało 15 karteczek:)



pierwsza piątka:)


następna szóstka:)


i cztery ostatnie:)


trochę szczegółów






i jak?
 która Wam się najbardziej podoba?☺

33 komentarze:

  1. Oj, nie wymagaj wyboru tej naj spośród tylu śliczności! Wszystkie są cudne! A diabeł tkwi w szczegółach, detale grają tu pierwsze skrzypce!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sie dzisisj zastanawiałam gdzie sie podzialas :). Karteczki jak zwykle piekne i perfekcyjne. Sa wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór ogromny, ciężko się zdecydować tylko na jedną :) Miło, że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, Aniu, dawno cię nie było, ale za to jak spektakularnie wróciłaś! Wszystkie są tak perfekcyjne i piękne, że nie umiem wybrać tej jednej.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu u mnie to samo...
    Dobrze, że jesteś w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne !!! ale gdybym miała wybierać to po baaardzo długim namyśle wybrałabym 12 !
    Takiej ilości i to każdą inną nie dałabym rady zrobić dlatego podziwiam Twoje kartkowe cudeńka:)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, wszystkie są przepiękne! Ale naj naj naj 1, 5 i 13 :) Ja zrobiłam w tym roku tylko 7, bo co innego pochłonęło mnie bez reszty... Ale moje kartki są bardzo ascetyczne, nie takie bogate, jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co jedna to piękniejsza,ale nie da się wybrać tej jedynej:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kartki. Bobinki z poprzedniego postu urocze - może pokusisz się na tutorial jak zrobić takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna piekniejsza od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytanie o wybór tej najładniejszej pozostawię bez odpowiedzi ;) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne karteczki, widać, że dopracowane w najmniejszym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękne i jaki hurt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne . W takiej ilości trudno wybrać najładniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anulka! Jesteś! Pojawiasz się nareszcie i to w jakim stylu! :))) Przepiękne kartki i nie ma MOWY, by wytypować którąkolwiek jako "najbardziej' ! Piękne są... Przepiękne! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale kolorowo u Ciebie....śliczne kartki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Aniu;) U mnie podobnie brak czasu na wszystko:)uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracujesz jak mróweczka ....Urocze....Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pokaźny zestawik powstał :) śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! ale kolekcja!!! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki! Ale pracuś z Ciebie jestem pod wrażeniem.Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się 13 . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne !!! Jeśli miałabym wybrać.....to wszystkie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie potrafiła bym wybrać, wszystkie są magiczne !

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna kolekcja!
    Życzę Ci wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych a w nadchodzącym Nowym Roku spełnienia najskrytszych marzeń! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu kochana, dziś przyleciała do mnie Twoja piąteczka :))) Dziękuję Ci serdecznie! Mam nadzieję, że życzenia ode mnie też przyszły do Ciebie...?
    Karteczka Twoja mnie zachwyca! Podziwiam Twoją kreatywność od zawsze :)
    Uściski serdecznie przesyłam :)
    pa

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu Kochana !!
    Zaskoczenie jakie wywołała kartka z życzeniami nie da się z niczym porównać!!! Natychmiast pojawiło się pytanie dlaczego właśnie ja?
    Bardzo , bardzo dziękuje za kartkę i życzenia- Pozwolę sobie na złożenie życzeń wszystkiego co najpiękniejsze, a szczególnie zwolnienia biegu zegara w Nowym Roku dla Ciebie , Twojej Rodziny i Przyjaciół.
    Jestem poruszona i zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  28. A, zapomniałam - dla mnie naj... jest 8 bo moja :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...