sobota, 19 października 2013

Szkatułka z różą


To, że uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełka, kuferki, szkatułki, puszki, pojemniczki....to już chyba wiecie:)
Więc pewnie nie zdziwi Was to, że pokażę dzisiaj kolejną szkatułkę do kolekcjiJ
w środku ma 8 przegrudek i w opisie sklepu jej przeznaczeniem miało być trzymanie w niej herbaty ale oczywiście nie herbatę będę w niej trzymać a moje hafciarskie przydasie



szkatułka ma wymiary 17cm x 28cm
i 9cm wysokości

wieczko okleiłam lnem w kolorze delikatnego różu na którym wcześniej naniosłam piękną transerową grafikę, którą znalazłam u Izy http://deco-szuflada.blogspot.com/



boki okleiłam czarną ozdobną taśmą a na środku zrobiłam kokardkę i dodałam perełkę



na wieczku szkatułki po bokach przykleiłam różową delikatną koronkę i dodałam maleńkie perełki



bardzo podoba mi się ta transferowa różyczka


ale ta żywa jeszcze bardziej


Gdy ktoś kocha różę, której jedyny okaz znajduje się na jednej z milionów gwiazd, wystarczy mu na nie spojrzeć, aby być szczęśliwym. Mówi sobie: „Na którejś z nich jest moja róża...”.

Antoine de Saint-Exupéry

37 komentarzy:

  1. Cudowne pudełeczko, delikatności dodaje różowa koroneczka a elegancji czarna wstążeczka. Transfer bardzo trafiony :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna i stylowa, jak zresztą wszystkie, które robisz.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kusi mnie ten transfer tylko trzeba gdzieś tanio
    len kupić hihihi szkatułka ślicznie wyszła !!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna!!! Bardzo elegancka tak, jak wszystkie Twoje szkatułki. Tranfer wychodzi Ci idealnie, ta róża zniewala :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła, taka jak lubię, delikatnie zdobiona :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wytrzymam, szoku dostaje oglądając te Twoje dzieła,szczegóły , szczególiki dopracowane w najmniejszym milimetrze, jak ja lubię takie dopracowane prace, tylko mnie nie wychodzą:(
    Jesteś GENIUSZEM w tych wszystkich swoich dziełach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, Aniu, cudeńko w czystej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna grafika, piękne ozdoby, piękna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Ja dopiero przymierzam się do pierwszego transferu i pierwszego własnoręcznie ozdobionego pudełeczka, a takie cudeńka, jak Twoje są bardzo inspirujące :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Kochana ! Jedna z najpiękniejszych prac jakie me oczy widzą z wykorzystaniem moich grafik:) Zawsze jestem szalenie ciekawa jak inni zaaranżują grafiki ode mnie.....Ty dziś mi pokazałaś mistrzostwo:) Czy mogę pobrać od Ciebie fotki tej szkatułki? Zainspirowałaś mnie by stworzyć odrębną stronę z pracami moich czytelników....no po prostu musze pokazać takie cudeńka na moim blogu:) Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, aż sie zarumieniłam:) dziękuję za tyle miłych słów!
      Oczywiście mozesz pobrać fotkę jeśli tylko chcesz:)
      ps. uwielbiam Twoje grafiki!:)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Więc idę stworzyć zakładkę z pracami innych blogerów, a Twoja skrzyneczka będzie jako pierwsza.....:) Zapraszam Cię za jakiś czas do zajrzenia na tę zakładkę, mam nadzieję, że z czasem ilość prac, które mnie zachwycają będzie się w niej powiększać:) Buziak

      Usuń
  11. Szkatułka jest cudowna! Tak delikatna...uwielbiam takie:) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna szkatułka, taka delikatna i romantyczna. No i mój ukochany motyw czyli róża. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancka szkatułka. Koroneczka i perełki......piękne wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zrobilaś to pudełko, świetna grafika, muszę zajrzeć do tej Izy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełko Różane zawsze jest piękne, bo...jest różane ha ha ha ...
    Super transfer, brawo:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. oj jak dobrze że Ty uwielbiasz wintydżowe prace...pięknie tworzysz i dajesz wspaniałą isnspirację dla nas -odwiedzających,podziwiających-
    grafika cudznie się wpisała w klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełeczko jest cudowne,delikatne takie glamour

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze dobierasz śliczne koronki i tasiemki, perełki cudnie je dopełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne pudełko:))róża-bajka:))))ktoś mi się niedawno zapytał,gdzie jeszcze można zastosować transfer,a ja nie pomyślałam o szkatułkach,a to bardzo fajne zastosowanie:)))super :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. I znów Och i Ach... :) Ta różowa koroneczka to taka kropeczka nad "i" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna szkatułka ale za to jaka elegancka i dopracowana.

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuje za przepis na najprawdziwsze cudeńko, Twoje przydasie powinny być zachwycone nowym mieszkankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna! Moja się nie może doczekać przerobienia...

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam twoje , pudełka , szkatułki , cudna ,,

    OdpowiedzUsuń
  25. Transfer wyjątkowo udany :) Wspaniała i bardzo elegancka skrzyneczka, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowite te Twoje transfery, jak malowane, śliczna szkatułka na skarby!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow. Ta skrzyneczka wygląda niesamowicie. Jestem nią oczarowana.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oryginalne,wyjątkowe wykończenie:) Ja też herbaciarki przerabiam na szkatułki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wykonanie perfekcyjne. Piękne połączenie grafiki i pasmanterii. No i jeszcze czarna wstążka- moja ulubiona... Świetna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne wykonanie, śliczna szkatułka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo piękna i bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...