sobota, 8 marca 2014

Wyniki Candy♥

I dwa latka minęły:)

Dziękuję wszystkim za udział w moim Candy,
bardzo się cieszę, że zestawy przypadły Wam do gustu....
dziękuję za wszystkie życzenia z okazji 2 rocznicy bloga♥

poznałam wiele wspaniałych blogów do których na pewo będę wracać, mam nadzieję, że i Wy zostaniecie ze mną na dłużej☺

a więc nie przedłużając...

wszystkie komentarze zostały wydrukowane


następnie pocięte...


i podzielone na zestawy


nastąpiło losowanie....
i
zestaw nr 1 wędruje do....




a zestaw nr 2 do...


serdecznie gratuluję!♥


ale... ale...
 to jeszcze nie koniec:)

wszystkie losy zostały zmieszane i postanowiłam przyznać jeszcze nagrodę pocieszenia...


prezencik niespodzianka wędruje do...



♥serdecznie gratuluję♥

Czekam na Wasze adresy:)

żałuję, że nie mogę wszystkich obdarować...
jedynie mogę obiecać, że to na pewno nie ostatnie moje Candy:)


Wszystkiego najlepszego

 z okazji

Dnia Kobiet!
❀❀❀
Życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń,
zarówno tych malutkich, jak i tych troszkę większych.
Pamiętajcie, że świat bez kobiet nie miałby sensu...
❀❀❀
 

33 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni!1 2 i 3 :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w tym szczególnym dniu !
    Gratuluję " szczęściarom" !
    Pozdrawiam cieplutko:) a szpuleczki z poprzedniego postu są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom, tobie, Aniu, dzięki za zabawę i udanego Dnia Kobiet!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla obdarowanych, buziaczki dla Ciebie kobietko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!

    Wszystkiego naj... Kochane :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę....wszystkiego dobrego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, nie udało się:( Gratuluję serdecznie szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję trzem dziewczynom, do których uśmiechnęło się szczęście! A Tobie życzę samych wspaniałości :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, dziękuję Ci za zabawę , zaś Dziewczynom serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję zwyciężczyniom:)żałuję ,że to nie ja:)))pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale niespodzianka!!rany!! Dziękuję za zabawę i przy okazji wszystkim Kobietkom życzę wszystkiego co najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech... znów się nie udało...
    Gratuluję zwycięzcom :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dziewczyny!
    Dziękuję za wspólną zabawę..
    Każdej kobietce życzę wszystkiego co najlepsze z okazji naszego święta ;)

    Pozdrawiam,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie dziękuję za zabawę a zwyciężczyni życzę takich samych doznań jakie ja miałam kiedy otrzymałam przesyłkę od Ciebie Anno. Same piękności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Dziewczyn, a Tobie kolejnych fajnych blogowych rocznic :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Alez dzien kobiet! Pierwszy raz dopisalo mi szczescie i jaki piekny prezencik mi sie trafil. Dziekuje slicznie za zabawe i zycze pelnego weny tworczej kolejnego roku cobysmy mogly nacieszyc oczy tymi pieknosciami :-). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłą zabawę, mają dziewczyny piękne prezenty na Dzień Kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wylosowanym prezentów !!! Dziękuję za zabawę i za życzenia, również składam najserdeczniejsze :)
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomimo że nie wygrałam ;)...... na pewno tu zostanę, bo dla mnie nagrodą jest kolejny wpis z kolejnymi cudami jakie tworzysz :)
    Dziękuję za zabawę - gratuluję szczęściarom. A Tobie wszystkiego naj z okazji naszego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Zwyciężczyń! i dzięki za zabawę
    a że 8 marca jeszcze się nie skończył to również Wszystkiego co najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie dziękuję za zabawę:) Gratuluję szczęsliwcom:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tobie również gorące całuski .....Gratulacja dla wygranych....pa...

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zwycięzcom! Wszystkiego dobrego kobitki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. udana zabawa z pięknymi nagrodami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wierzę, hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra wygrałam nagrodę pocieszenia!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jaka jestem przeszczęśliwa, dziękuję, dziękuję, dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!
    To dla mnie ogromne wyróżnienie:)
    Aniu przesyłam buziaki :), a Dziewczynom gratuluję gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje szczęściarom a Tobie życzę kolejnych twórczych latek! Dziękuje za zabawę i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że to nie ja ale zawsze chwile oczekiwania na losowanie są takie ekscytujace.
    Gratuluję tym szczęśliwym. Gospodyni bloga dzięki wielkie za zorganizowanie wspaniałego Candy.
    Życzę dalszych wspaniałych lat z blogiem.
    Pozdrawiam serdecznie. Biernasia

    OdpowiedzUsuń
  28. mnóstwo pracy było!

    Ucałowuję cmok cmok cmok :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zabawę :)))
    Gratulacje dla zwycięzcy...
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tym razem się nie udało, gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wielkie dzięki za świetne candy :) gratulacje dla wylosowanych osóbek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej szkoda ale wielkie Gratulacje dla wylosowanych ;)))
    Może następnym razem - dzięki za zabawę , uściski :*

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...